לדבר את הפחד

הילה שלזינגר

בהרצאה מרתקת ומרגשת, משלבת הילה שלזינגר את הסיפור האישי שלה שנפתח באירוע המוחי שעברה לפני שנתיים וחצי ומסתיים בתהליך ריפוי מהיר ומפתיע, גם את גדולי הרופאים. לאורך אותם רגעי האימה ארוכים, הילה דיברה את הפחד וריפאה את עצמה.

בהרצאה משלבת הילה מחקרים מתחום חקר המוח שמוכיחים כמה חשוב לדבר את הרגשות השליליים כחלק משמירת הגוף והנפש.

ההרצאה מתאימה לכל מי שרוצה לשפר את חייו, למי שעבר או מתמודד עם מחלה כל שהיא, וכל מי שרוצה לשפר את מערכות היחסים שלו עם האנשים הקרובים.

קצת על הילה

בת 47, בעברה הרחוק היתה עורכת תוכן של סדרות דוקומטאריות ומזה 14 שנה היא פסיכותרפיסטית, מטפלת בנשים וגברים שעוברים תהליכי פוריות, הקמת משפחה והורות בתחילת הדרך. בעלת קליניקה פרטית בהוד השרון ועובדת עם רופאים ומרכז פונדקאות גדול.
מרצה בכל הארץ לארגונים ולגופים פרטים.

אני מאמינה שאנשים הם יותר גדולים ויכולים מנסיבות חייהם. אני מאמינה שככל שנאפשר לפגיעות להיות נוכחת, כך ה-wellbeing שלנו יגדל. החזון שלי הוא שכל מי ששמע את ההרצאה שלי יצא ואחריה יאפשר לעצמו להראות חלק פחות זוהר שבו מתוך תחושה של רווחה פנימית.

הרצאה מרגשת ועמוקה.
האופן שבו הילה העבירה את ההרצאה עורר אותי לחשוב על שינויים שאני יכולה להכניס לחיים שלי ובכך לשפר את ה-wellbeing שלי. היו רגעים מרגשים לצד הומור והכל מתחבר לדברים שאפשר להתחיל ליישם כבר מחר.

– הדס גרון
יועצת עסקית מנחה בתכנית LEAD

הרצאה פוקחת עיניים ומעוררת השראה.
הילה מראה באומץ רב את הדרך בה שיקמה את עצמה, כיצד הפחד הגדול להראות חולשה מתגלה ככלי לגדילה, כלי חזק ובעל ערך רב בשיח האישי, הזוגי, ההורי ואף במקום העבודה.

– לבי עשת
מהנדסת בחברת הייטק

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר
או להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם

הילה שלזינגר
טלפון              050.6320441
מייל        Hillasc@012.net.il
www.hillaschlesinger.com

הילה שלזינגר - 2020 כל הזכויות שמורות
Loading...
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן